بهبود ارتباط بهتر کمپانی ها با مشتریان خود در توئیتر00 نظر

19 مرداد 1395

ریز خبر

گروه اوکسو

بهبود ارتباط بهتر کمپانی ها با مشتریان خود در توئیتر

توئیتر در گذشته برای کمپانی ها امکانی را فراهم کرده بود که صفحه شخصی و اختصاصی برای خود در توئیتر راه اندازی کنند.

اما این باعث شد که کاربران عصبانی به این صفحات هجوم ببرند و باعث لکه دار شدن نام و برند این کمپانی ها بشوند عمق فاجعه آن جا بود که بقیه کاربران نیز میتوانستند این اعتراضات را مشاهده کنند که این برای نام شرکت بسیار بد بود.

اما توئیتر با امکان تماس مستقیم امکانی را فراهم کرده است که مشتریان راحت تر و مستقیم صدای خود را به مسئولان مربوطه برسانند

 

alltwitter-twitter-bird-logo-white-on-blue

 

 

 

 

 

توجه : مطالب ریز خبر اوکسو به صورت اختصاصی از وب سایت منبع بررسی می شود

و برای خواندن مطلب به صورت بیشتر می بایست به وب سایت مرجع مراجعه فرمایید که

در بالا لینک شده است .

 

 


نسخه PDF این مطلب را دانلود کنید





حق نشر مطالب اوکسو :

 

 

قابل توجه علاقه مندان و کپی کنندگان گرامی ، تمامی مطالب این وب سایت تحت مجوز خالق

(Creative Commons)  می باشد و اجازه کپی کردن ، استفاده تجاری مطالب بدون اجازه

صاحب اثر مجاز نمی باشد و طبق مجوز اثر پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مجوز کریتیو کامنز
این کار مجوز دارد تحت مجوز کریتیو کامنز نسبت‌دادن-غیرتجاری-بدون انشقاق ۴٫۰ بین‌المللی.

این مطلب پایان یافت و امیدواریم به نتیجه دلخواهتان رسیده باشید . اگر به نتیجه

دلخواهتان هنوز دست نیافته اید , میتوانید برای رفع مشکل به تالار گفتمان اوکسوف

مراجعه کنید و سوال خود را مطرح کنید.

 

تالار گفتمان اوکسوف

 

 

همچنین میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید و از جدید ترین اخبار ما با خبر شوید :

 

 

3491498_823


نظر شما

مطالب مرتبط

سوار شدن بر پهباد با هدست skyview

سوار شدن بر پهباد با هدست skyview00 نظر

اینکه پهباد ها تصاویر اول شخص را بر فراز آسمان را برای کاربر فراهم می ....


(لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید)
ادامه مطلب